Се што може да Ñе направи наопаку, обратно, Ñо главата надоле а нозете угоре, Ñе направи во мојата држава Македонија.
Додека другите градат иднина, ние упорно го градиме минатото. Во литературата, во науката, во именувањето на проÑторот, во урбаните решенија. ЕвропÑките градови Ñе такмичат во конкуренцијата за најзелен град, најеколошки град, град за граѓаните, а ние… Ðие не Ñме во таа конкуренција. Ðие играме ÑоÑема друга игра. Ðие Ñе обидуваме да изградиме град на минатотот, град кој можел да биде изграден пред 500 години, ам не бил изграден. Град изграден по Ñтандардите и вредноÑтите кои важеле и имале значење пред 500 години. Град за владеачите, а не за граѓаните.  Во ваквиот град не Ñе важни потребите и желбите на граѓаните. Важно е ÑебеоÑпоменичувањето на владеачите. Градоначалникот на општина Центар Тодоровиќ, дуриi  ни кажа во лице дека во моментот кога дошол на влаÑÑ‚ тој може што Ñака да прави Ñо парите Ñобрани од граѓаните бидејки тие веќе не Ñе нивни туку на влаÑта (или, на Тодоровиќ лично).
Ðаопаку е поÑтавена кадровÑката политика, па Ñите кецароши, понављачи, луѓе Ñо ограничени интелектуални ÑпоÑобноÑти и лuѓе Ñо многу мали знаења и никакви вештини, Ñтануваат раководен кадар кој одредува што ќе прават оние одличните, паметните, Ñо знаење и умеење, знаете, оние што знаат да читаат и да пишуваат. Во извртената кадровÑка политика неиÑкуÑните, тукушто излезените од клупа (или уште Ñо двете нозе заглавени во клупите), оние кои треба да видат како изгледа напишаното во книгите во пракÑа и да Ñтекнат првични вештини, Ñе тие кои одлучуваат, а поÑтарите, иÑкуÑните, тие што виделе и дознале ги извршуваат одлуките на првите без можноÑÑ‚ да влијаат
на нив.
Ðаопаку е поÑтавено разбирањето на демократијата. ÐамеÑто за промените да Ñе разговара и преговара, намеÑто тие да бидат резултат на комплекÑна комуникација на Ñите заинтереÑирани Ñтрани, тие Ñе обзнануваат, а потоа Ñе гаÑат конфликтните Ñитуации кои ги Ñоздале.
Ðаопаку е поÑтавено прашањето за јазикот. ÐамеÑто тој да Ñе третира како орадие на уÑпехот во Ñветот на комуникациите и намеÑто родителите да бараат нивните деца да учат Ñе што може да Ñе научи, а што би им помогнало за подобар Ñтарт и уÑпех во животот, кај Ð½Ð°Ñ Ñе води жеÑтока борба децата да научат помалку, да ги затвориме во гета, да ги изолираме и да ги направиме неÑпоÑобни да комуницираат Ñо оние околу Ñебе на наједноÑтавен можен начин.ВавилонÑката кула ја Ñрушиле боговите за да не може луѓето да допрат до нив и им го одзеле заедничкиот јазик за да не може да ги загрозат во иднина. Во Македонија политичките партии им ја одземаат на идните генерации можноÑта да Ñе договорат и да Ñе разеберат.
Ðаопаку е поÑтавено Ñе што е УÑтавно одредено. Дури и она, дека оÑновна улога на ПретÑедателот на државата е да ја претÑтавува државата во меѓународните релации, а оÑновна улога на Премиерот и Владата е да Ñе грижат за Ñпроведување на законите. Во Македонија Премиерот Ñе занимава Ñо надворешната политика, а ПретÑедателот Ñо политиката на меÑните заедници.
Ðаопаку може да биде Ñмешно, и забавно и интереÑно,. Ðаопаку никако не може да биде функционално и ефикаÑно и продуктивно.
Ðаопаку Ñтанува глупоÑÑ‚, кога едно нешто Ñе повторува одново и одново, а Ñе очекува да Ñе добие поинаков резултат.